انتخاب دستگاه لیزرفایبر مناسب


در سالهای اخیر ، فناوری برش لیزر بیشتر و بیشتر در صنایع برش فلز و برش غیر فلز به کار می رود. فناوری برش لیزر فایبر در صنعت پردازش فعلی فلز بسیار بالغ است و سهم بازار بسیار بزرگی را به خود اختصاص می دهد. اما هنوز هم بسیاری از کاربران درباره نحوه انتخاب دستگاه برش لیزر فایبر مناسب برای مشاغل خود نیازمند به راهنمایی دارند. در قسمتهای بعد ، بهکات لیزر در مورد نحوه انتخاب دستگاه برش لیزر فایبر از 6 جنبه صحبت خواهد کرد.

1. در مورد مواد و متریال مصرفی خود اطلاعات جامع و کامل کسب کنید;

قبل از خرید ، باید دامنه فعالیت خود را در نظر بگیرید - انواع مواد لازم جهت برش ، ضخامت مواد برش و سپس قدرت و اندازه وسایلی را که می تواند متناسب با نیاز کار شما باشد ، تعیین کنید. در حال حاضر ، قدرت دستگاههای برش لیزر فایبر در بازار از 300W تا 8KW و بالاتر به طور معمول متغیر است و اندازه میز کار را می توان با توجه به کاربردهای مورد نیاز انتخاب نمود و یا توسط سازندگان دستگاه برش لیزر فایبر سفارش داد.

2. انتخاب تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه برش لیزر فایبر;

پس از تعیین نیازهای برش ، می توانید برای کسب اطلاعات در مورد تجهیزات به بازار مراجعه کنید یا به یک کاربر محلی که یک دستگاه برش فلز لیزر فایبر خریداری کرده است مراجعه کنید تا شخصاً عملکرد و پارامترهای اصلی دستگاه را بررسی کند. توصیه می شود برای برقراری ارتباط بیشتر و نمونه برداری و کسب اطلاعات فنی ، چندین شرکت با تجربه  را انتخاب کنید. در مرحله بعد می توانید یک سر به محل شرکت مورد وثوق بزنید و بحث های مفصل تری راجع به پارامترهای برش ، قیمت دستگاه ، آموزش عملکرد ، روش پرداخت و خدمات پس از فروش انجام دهید.

3. دامنه توان لیزر فایبر;

هنگام در نظر گرفتن عملکرد دستگاه برش لیزر فایبر ، باید توانایی کار آن و دامنه توان لیزر را کاملاً در نظر بگیریم. به عنوان مثال ، اگر شما اغلب ورق های فلزی را در حدود 6 میلی متر برش می دهید ، دستگاه برش لیزری 500W-700W می تواند تقاضای شمار را برآورده کند. اگر می خواهید مواد بیش از 6 میلی متر را برش دهید ، باید یک قدرت لیزر بزرگتر در نظر بگیرید که این امر به کنترل هزینه  شما کمک می کند.

4. قطعات اصلی دستگاه برش لیزر فایبر;

برخی از قسمت های مهم دستگاه برش فلز لیزر فایبر در هنگام انتخاب نیاز به توجه ویژه دارند. به طور خاص ، سورس لیزر ، هدهای برش لیزری ، سروو موتورها ، ریلها، مخازن آب و غیره باید کاملاً مشخص باشند ، زیرا این اجزاء تأثیر مستقیمی بر سرعت برش و دقت تجهیزات دارند. حتی برخی از تولیدکنندگان از لوازم جانبی تولید داخل برای جایگزین کردن لوازم جانبی وارداتی برای فریب مشتریان استفاده می کنند.

5. ارزیابی کیفیت و پایداری برش لیزر فایبر;

اکنون چرخه توسعه محصول کوتاه است و بروزرسانی محصول سریع و سریعتر انجام می شود. چگونگی اطمینان از کیفیت و کمیت سفارشات مشتری ، حفظ اعتبار شرکت و افزایش رقابت در شرکتها کار دشواری برای هر تولید کننده است. سعی کنید برندهایی را با کیفیت بالای محصول ، ثبات کار و سیستم خدمات پس از فروش معتبر انتخاب کنید. محصولات کم کیفیت و بدون خدمات پس از فروش را فقط به دلیل قیمت پایین تر آن انتخاب نکنید که این تأثیر بسیار زیادی بر روی تولید و کیفیت تولید شما خواهد گذاشت.

6. خدمات پس از فروش قابل اعتماد و حرفه ای;
خدمات پس از فروش هر تولید کننده بسیار متفاوت است و طول گارانتی نیز متفاوت است. خدمات حرفه ای پس از فروش نه تنها یک برنامه تعمیر و نگهداری روزانه موثر را در اختیار مشتریان قرار می دهد بلکه یک سیستم آموزش حرفه ای نیز دارد تا به مشتریان کمک کند تا در اسرع وقت شروع به کار کنند. کاربران هنگام کار با مشکلات مختلفی روبرو خواهند شد. هنگام مواجه شدن با مشکلاتی که مشتریان نمی توانند با آن روبرو شوند ، به ویژه مهم است که شرکت فروشنده بتواند راه حل های به موقع ارائه دهد. این همچنین یک عامل کلیدی است که هنگام خرید دستگاه برش لیزر فایبر فلز باید به آن توجه کنید.

انتشار و کپی برداری این مقاله با ذکر آدرس این سایت بلامانع می باشد
www.behcut.ir

  • بهکات را در اینستاگرام دنبال کنید

    ارتباط با پشتیبان


پاسخگویی هفت روز هفته،از ساعت 8 صبح الی 24
021-26145293
09301753547
09227041031
  info[at]behcut.com

© Copyright 2020 - All rights reserved by behcut.com - Developed: Mohsen Kharazi